Nu är den här... semestern :)

Nu är det fyra veckors semester som gäller.
Härligt!

Börjar lite sådär faktiskt. Leon fick vattkoppor fredagen som jag gjorde min sista dag, stackaren.
Jag kan bara skylla på mig själv. Han fick det nämligen av mig...
Ja, stackars Leon. Han är jätte prickig och av egen erfarenhet så går alla dessa prickar över till klåda.
För mig tog det cirka en vecka att bli frisk. Hoppas det går lika fort för Leon.

Då kan man säga att jag har tre semesterveckor istället.

Vi får se vad den har att bjuda på. Sol, värme och bad hoppas jag på. Det räcker liksom ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Stackars Leon, men samtidigt så är det ju skönt att ha haft det! Ha en bra semester i övrigt! Kram kram

2010-06-08 @ 19:24:57
Postat av: Annelie

Krya på er!

2010-06-09 @ 15:54:54
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0