En del av livet... och jag älskar det :)

Jag hör någon vända sig lite i sängen i det andra rummet.
Han är knappt vaken, men hör att han trevar efter Leif och Vov-vov...
Han får tag i dem båda två och samtidigt glider längre ner åt fotänden på sängen.
Mödosamt och yrvaket hör jag honom kämpa tassande på tå fram till dörren med båda gosedjuren i famnen.
Stående på tå och samtidigt trött men fokuserad på att inte tappa varken Leif eller Vov-vov, öppnas dörren.
När han kommit ut så har han samma fokusering för att stänga dörren. För det gör man när man lämnar ett rum.
Även om man är yrvaken och kämpar för att få med sig sina bästa vänner.
Sedan på tå, som jag vet att han går på, smygs det fram till vårt rum. Sedan går han först fram till pappas sida på sängen och ger honom Vov-vov, för att sedan fortsätta runt sängen till min sida för att ge mig ansvaret för Leif. Sedan kastar han sig upp i sängen, under täcket, i hans "koja", för att sedan somna om en liten stund.

Så ser vår morgon ut kl 06...

... så himla mysigt!!!!!


Kommentarer
Postat av: malin

så gosigt :)

2010-08-04 @ 23:30:03
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annelie

...allra mysigast är ju att de faktiskt somnar om och får utvilade föräldrar ;-)

2010-08-05 @ 00:00:10
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0