Sommarsemestern över, eller ja sommar och sommar...

Nu är semsester slut!

Eller, jag kan inte påstå att det har kännts som semester direkt.
Mer som lång-ledigt...
Semester förknippar jag med SOL och BAD, men den varan har det inte varit mycket av.
Jag kan till och med räkna på fingrarna hur många sol dagar jag haft.

Vi har varit ute med båten i Ljungskile en solig dag... premär för Leon...
Vi har besökt Bodele och badat i gjyttjan där. Som tur var går inte Leon så långt ut...
Vi har haft en heldag med Leons kompisar Linn och Elvis på kallbadhuset i Ljungskile...
Vi har varit på Landbadet. Där hittade Leon sitt favorit ställe. En badfontän för små-bebbar... helt perfekt...
tyvärr var det den sista baddagen för i år, så snopet...!

Ja, min semester har istort sett bestått av småutflykter hit och dit.
En dag till Ullared...
En dag till Ljungskile...
En dag till Utby...
En nio-håls-runda på Lyckorna m mor...
En kväll på Kullrens o Mortenns m Anna...
En kväll ute m Mamma-ligan...

Sedan får man ju inte glömma bort lilla Leon, som har blivit stora killen, har haft inskolning på dagig. Så till det har det gått en del semesterdagar.
Jösses. Leon på dagis... vad tar dagarna vägen?

Ja, sommarsemestern är slut för denna gången.
Det enda man kan säga är att:

- Sämre väder kan det ju inte bli nästa år iallafall...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0