Ändå helt okej svar...

För er som hjälpte mig att hålla tummarna, vill jag tacka.

När jag besökte läkaren idag sa han att alla tester var bra och att värdena var som de skulle.
Det kändes bra.
Så nu är det medicinering fram till nyår och samtidigt är målet att minska dosen så mycket som möjligt i möjliga mån.
Det var ju bra att värderna var bra för att kunna göra det.
Så Leon får klara sig utan syskon ett tag till, men vi hoppas på det bästa i framtiden.

Jösses, nu är snart denna veckan också gjord.
Vet att det tjötas om att tiden bara springer iväg, men det gör den också.
Men det är roligt också, för det är ju ett bevis på att man själv trivs med livet och sin omgivning och att man inte sitte hemma och är bitter och har det tråkigt.
Nej, just nu händer det massor och livet leker. Man ska se positivt på livet och dess närhet. Då mår man som bäst!

Länge sedan jag lade ut ett kort på Leon-peon (mitt lilla smeknamn på bebben... eller ett av alla 1000...).
Har ju köpt en ny mobil, men har massor av små videoklipp där. Tyvärr har jag inte lyckats lista ut hur man lägger ut dem på bloggen, så vi får ta lite kort istället.


Leon i svampskogen


Leon älskar grävskopor


Finns inget dåligt väder.... bara dåliga kläder....


.... efter ett varmt bad i mys-badrock med Vov-vov



Kram där ute.... :)



Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att han har en Vov-Vov. Min dotter släpar fortfarande runt på sin Bä-Bä :-)

2009-10-01 @ 00:45:35
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Annelie:

Visst e det gulligt m gose-djur. Han har även en snutte-eflefant som heter Leif... :)

2009-10-01 @ 10:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0