Husvisning...

Igår var vi på spontan husvisning.

Centralt-Adlersborgsvägen 9, 2 150 000 kr
  • Friliggande villa
  • Antal rum: 7
  • Boarea: 122 m²
  • Tomtyta: 515 m²


Vi har väl kollat på hus av-och-till, jag och Robert.
Men nu har vi lagt det lite på is.
Vi har ju precis flyttat och trivs väldigt bra där vi bor.
Men titta kan man ju alltid göra...

Men denna gången blev vi inte husägare.

Hittade huset på hemnet.se och man kan säga att de kan då fösköna bilderna där. Huset var alldeles för stort för våran del. Sedan var det allt en hel del att göra. Vi är ju inte de personer som gillar stora bygg/renoverings-projekt direkt. Visst var det mysigt, men inte för det priset. 
Men det kändes ändå skönt att åkt dit och tittat på det, för då behöver man inte gå och "undra ihjäl sig" ifall man missat chansen. Så nej, inget husköp denna gång!

Men vi håller ögonen öppna ifall-att... 

// Sara ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är så skönt att se att du inte tycker det är värt renoveringar "för det priset" :-) Det får mig att undra varför jag bor kvar i stockholm! Betalade 1 550 000 med 3800 i hyra för min tvåa- för tre år sen! Den är värderad till 1 900 000 idag.

2009-10-15 @ 13:22:00
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0