Dålig bloggare...

Ok, jag erkänner.
Dålig bloggare!

Förlåt. Mer kan jag inte säga...

Så nu var det klart.

Idag var vi på 1-års kontroll på BVC m Leon.
Jösses... 1-års kontroll.
Det är alltså snart 1 år sedan jag var på BB.
Snart 1 år sedan jag fick ett litet mirakel brevid mig.
Snart 1 år sedan jag och Robert fick uppleva vårt lyckligaste ögonblick i vårt liv.
Herregud, vad tiden går snabbt...

Det har hänt supermycket på ett år.

Jag har jobbat lite och då menar jag lite i två bemärkelser.
Mammaledig och 20%...
Vi har flyttat.
Robert har börjat läsa på komvux.
Leon har gjort 1000 saker från att varit ett litet knyte till att växa sig stor och lång och springa omkring hejvilt.

Alltså på måndag är den stora dagen.
Leons första födelsedag.
Den kommer att vara i tre dagar.

På söndag är det kalas för släkten.
På måndag är ju hans riktiga födelsedag!!!
På tisdag är det barnkalas.

Ja, nog kommer han bli firad allt....

*

Har faktiskt varit ute och införskaffat oss en ny dammsugare till Robert..
Vår förra gick sönder.
Eller... man kan säga att den köptes till Robert, jag använder den och Leon hjälper till.
Men i helgen ska faktiskt ägaren till den, inviga den...

Kram på er tills vi hörs nästa gång!


Roberts dammsugare


Leon hjälper till...


... även med disken.

Kommentarer
Postat av: Robert

Med tanke på att jag skötte dammsugningen de 5 första åren ihop så tänkte jag ta det lite lugnare med den delen de närmaste fem åren;) Förutom i helgen då:)

2009-05-08 @ 15:04:12
URL: http://robertgidlof.blogg.se/
Postat av: Annelie

Grattis i förskott då, på en av dagarna tre!

2009-05-10 @ 13:27:30
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Annelie:

Tack!



Robert:

Inga kommentarer!

2009-05-10 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0