Nu kommer solen säger de som vet...

Jaha, nu var det sol igen....
.... och jag jobbar!

Ja, man kan inte få allt. Nu ska man ju inte klaga.
Solen är ju skönt att se och känslan av att ta på sig endast
ett fåtal klädesplagg samt solglasögon gör ju livet värt att leva.

Jag ska minsann inte klaga.
Jag jobbar nästan bara dagtid.
När jag jobbar kväll, börjar jag vid lunchtid.
Inga helger.
 Air condition.
Trevliga arbetskamrater.

Det känns alltså helt ok att jobba även om
solen steker där utanför.

Men hoppas den även visar sig i augusti...
... då har jag semester!

*

Midsommarfirandet var supertrevligt.
Svensk midsommar i det stora.
Vädret växlande.
Samma temperatur som runt jul (...hihi).
Sill & potatis.
Grillning framåt kvällen.
Lekar.
Trevligt sällskap.
Skålar!!!!

Saknade dock en midsommarstång att dansa runt...
... men det får vi ta nästa år.

*


Kommentarer
Postat av: Annelie

Klart man ska klaga. Bara att haka på mitt gnäll ;-)

2009-06-23 @ 15:06:27
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0