Semestertider...

Nu är det inte långt kvar!

Bara två dagar....
..... till min semester alltså.

Nu har jag jobbat i två månader. Så nu är det dags för semester.
Nja.... så ligger det väl inte till direkt.
För två månader sedan slutade min mamma-ledighet och jag började jobba fulltid på jobbet. Där började vi med semester-schemat, som säger att jag har planerad semester i augusti.
Bättre kan det inte bli...

.... eller jo, vädret kan ju bli bättre.
Man kan ju vinna på lotto...
Ja, vem vet. Vädret kan jag inte styra över, men en bra början till lottovinst är ju att börja köpa lotter...

Ja, hur det än blir är det ändå en speciell känsla av att gå på semester...
... en skön känsla!




Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas ni får sol!

2009-07-31 @ 12:43:26
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0