Jag har blivit utmanad...

Reglerna är enkla


1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
3. Länka till den du fick utmaningen av
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Jag har blivit UTMANAD Malin.
(Eftersom jag inte kan länka finner ni hennes länk på vänster sida om inlägget under Malin P.)

Mina tre saker på min kropp som jag är NÖJD med:

1. Ögonen.
    Vad är inte exotiskt med brun ögon???

2. Munnen.
    En liten nätt och näpen mun är lite charmigt...

3. Rumpan.
    Sexigt stor med inte bred!!!

Sådär nu var det gjort.

De som jag utmanar är Jessica O, Blomman och Annelie H.
Du kan gå in och läsa deras bloggar genom mina länkar på vänster sida...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: malin

söta rara sara !! man länkar genom att markera ordet du vill länka - klicka på ikonen med kedjan - en ruta kommer upp - skriv in adressen till den du vill länka, lättare är att kopiera adressen och bara klistra in men..det gör man som man vill.

kramkram

2009-01-22 @ 16:23:17
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0