Kusin på besök...

Igår hade vi fint besök på Bangatan.
Vi var nämligen barnvakt åt Agnes, Leons kusin.
En underbar tjej som är hur rolig som helst och tar väldigt bra hand om sin kusin.

Vi hämtade henne efter skolan vid 13-tiden. Sedan gick vi hem till oss.
När vi kom hem var det dags för Leon att bada. Så Agnes hjälpte mig med det.
Det slutade med att vi alla tre badade. Leon skvätte ner oss allihopa.

Efter det var det dags för att äta. Leon fick gröt medan vi andra åt pytt i panna. Till efterrätt
fick vi större människor kladdkaka m vispgrädde. Den lilla människan fick en majskrok...

Sedan var det dags för mig att åka och träna. Första gången på evigheter!
Har köpt mig ett medlemskort på Sport Lif, så nu ska det bli träna av hoppas jag.
Nu första gången var det dags för spinning, eller en slag form av spinning, RPM.
Jösses, det var tufft men roligt. Kändes skönt, förutom att rumpan fick sig en omgång från sadeln...ajaj..!
Men jag fick en liten kick och det är absolut inte sista gången jag går dit.

När jag kom hem var Agnes fortfarande kvar¨och hade tok-lekt med Leon mest hela tiden.
Vilken bra barnvakt vi var barnvakt åt....

Förresten har Leon lärt sig att stå upp nu. Han tror han kan stå själv och det kan han också... i ca 4 sek...



Leon står själv i sina 4 sekunder....




Leon och Agnes poserar




Agnes tecknar av Leon. Jättefin!

Kommentarer
Postat av: Annelie

ÅH- fina regnbågsbyxor!!!

2009-01-30 @ 00:00:01
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0