Ett nytt år att prata om...

Det nya året 2009 inleddes med dunder och brak på Bangatan.
Vi firade in det nya året med våra grannar och i goda vänners lag.
Det var väldigt trevligt och vi alla mådde bara bra. Även de som sov.... (syftar på Leon ifall ni trodde något annat...)

Eftersom jul och nyår inföll sig på en helt vanlig onsdag, så har jag inte haft någon koll på vilka dagar som är "vanliga" eller tillsatta helgdagar eller kanske bara röda helt enkelt... det blir ju inte lättare eftersom jag är mammaledig. Då känns ju alla dagar som semesterdagar :)

Har inte avlagt något nyårslöfte i år. Det var länge sedan jag gjorde det. Känns som nyårslöften inte känns som ett äkta löfte. VAD händer om man bryter det? VEM vet att man bryter det? VARFÖR kanske utsätta sig för dåligt samvete?
Nej, det är ingenting för mig...

Men jag hoppas varje år att detta året ska bli speciellt och minnesvärt. Och det brukar stämma för det mesta. Nu finns det ju förutsättningar att åren bara blir bättre och bättre. Tack vare Leon!

God fortsättning på er där ute och ta en dag i taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0