Äntligen är batterierna inhandlade...

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fixat batterier.
Tänkte visa er några fina bilder från vår trevliga travresa.
För er som aldrig varit på trav "live", har missat något.
Kolla här får ni se...



Här solar vi och njuter på parkett-plats.




Robert kollar noggrant in varenda detalj...




Annika och Ulle hänger med....




Annika med sin stor-vinst, plus en annan med avundsjuka blickar...


Ja, bevisen för att det är toppenroligt är nu avslöjade.


*


Annars i veckan är det uppbokat för fika med alla möjliga folk.
Det är väl för att jag och Leon är fria från vår förkylning och inte har
umgåtts med folk på en vecka. Socialbehovet känns stort och en fika är ju aldrig fel.

Nej, nu ska jag vila efter en full dag av smakportioner
för Leons del och kaffefika på Kurveröd hos familjen Ulverås för min del.

Leon somnade genast av ren utmattning på min axel...


*

Sov så gott ni oxå där ute!!!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0