Läget från idag och igår...

Igår var jag på quiz. Det var inte igår jag var där, eller jo, det var det ju...
Hmmm... det var iallafall väldigt längesedan jag var med.
Sist gång jag var med, var jag tjock och Leon var inte på utsidan magen.

Denna gången var det Sari som fixade ihop vårt lag MILF.
Laget skulle bestå av endast tjejer. Och vi som kunde, var
Sari, Paulina och jag själv. Även Gunilla ställde upp den tiden
hon kunde. Vi kämpade väldigt tappert. För att bara vara tre, tyckte
jag vår fjärde plats var ett stort plus och välförtjänat. Vi kunde ju
tillochmed blivit trea, men avgörandet för pallen var en halv poäng
vid skiljefrågan. Men nästa gång tar vi dem.....

                                              *

Idag på dagen har jag och Leon varit och hälsat på min farmor och
farfar. De är 93 år båda två. De var jätte glada att få se deras
barnbarnsbarn. Tänk när Leon blir 93 år..... År 2101... Mamma Mia!


                                              *

Imorgon är det lön. Äntligen!!!!
Känns som det var evigheter sedan man fick in nya pengar på
kontot. Det känns skönt när de kommer. Nu ska jag vara väldigt
tråkig och bitter, men tyvärr stannar de inte så länge.... men vi har iallafall tur med vädret!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Pengar är till för att förbrukas :-)

2008-09-25 @ 22:55:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: malin

Det är ju dock inte så kul när pengarna i princip är slut redan innan man fått dom....men pengar är ju inte allt här i livet, vi har ju varandra:))

2008-09-26 @ 00:18:44
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0