Hoppas på vinst...

Troligtvis till min mans stora förtjusning,
har jag precis suttit och lusläst statestik, tips och tabeller
inför vår travresa till Åby på lördag.

Jag brukar faktiskt sätta mig och studera lite
trav expertutlåtande och tips, statestik mm inför
de travreser jag gör... vilket inte är överdrivet många, men roliga.

Just nu har jag fått ihop ett system för ca 100 kr.
Det innehåller det mesta tycker jag.
Spikar, skrällar och en och annan favorit...
Kan tänka mig att om ett "proffs" hade sett min rad, skulle
skrattet inte finnas långt borta. Men det skiter jag i!
Man vet ju aldrig... kanske det är just mina kusar som springer rätt denna gången.

Det ska bli väldigt trevligt. Vi ska även åka ihop med våra
trav-helg-spelande kompanjoner Ulle, Märda, Babben och Annika.

Ja, man får ju faktiskt hålla sig till fakta och säga:
- Är man inte med och spelar, kan man inte heller vara med och vinna!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jag känner på mig att vi kammar hem storvinsten :-). Här ska studeras kusar här med!!

Kram

2008-09-19 @ 12:55:26
Postat av: Jessica

Lycka till imorgon då! Ska ju bli kanonväder dessutom..... kram

2008-09-19 @ 15:50:22
Postat av: carina mossberg

Ja lycka till,klart att ni ska vinna!! Ett hett stalltips är en kuse som heter "Men Greta då" Roliga namn är alltid bra att gå på! Men akta er för den lilla speldjävulen, ha ha ha . Sköt om er!! Kram

2008-09-19 @ 20:57:04
URL: http://mossapossa.blogg.se/
Postat av: Annah

Håller tummarna för er! ler

2008-09-20 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0