- Jag tar det sedan...

Att det kan vara så svårt att ta tag i saker ibland.
Känner ni igen det?
- Jag tar och gör det sedan...
- Jag gör det om en stund...

Det jag ska göra är att köpa vanliga batterier...
... vanliga batterier. Finns nästan var som helst.
Finns bl a på Spara som vi besöker MINST en gång
om dagen.
Men att det ska vara så svårt att komma ihåg, eller
bara köpa dem helt enkelt.

Jag tänkte nämligen visa er några bilder från helgens
bravader på Åby, men för det behövs batterier. Batterier
till kameran. Enkelt att fixa, och ändå...
... - jag tar det sedan...

Ska försöka skärpa mig, så inte korten blir antika...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag behöver också batterier, men jag orkar aldrig kolla vilken storlek jag ska köpa som passar :-)

2008-09-22 @ 23:13:46
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0