Utflykt till Ikea...

Idag tillbringade jag hela min dag ihop med min vän
Tessan.

Vi två spenderade hela dagen på Ikea.
Där snurrade vi runt i dessa olika sortiment-rum
och fyndade och vände och vred på olika saker.
Tyvärr hamnade vi mitt i "omflyttnings-timing" inför
julskyltningen. Så det var värre kaos än vanligt att
hitta rätt saker.

Måste erkänna att jag faktiskt har irrat bort mig på
Ikea förrut. Nog för att jag är virrig i vanliga fall ;)  blev
det ju inte bättre när de höll på att möblera om...

Men en lunch hann vi naturligtvis med också. Det är
ett måste.... Mycket mat för billig peng. God dessutom!

För oss två, utan barn, blev resan en riktigt lyckad
utflykt, eftersom vi älskar att shoppa.

Imorgon ska det monteras för fulla muggar...
... hoppas bara alla delar är med, man vet ju inte.
Det är ju ändå Ikea...!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är aaaalltid nån ikea-del som saknas!



Jag älskar också båda. Men inte kilona som följer med det ena.

2008-10-01 @ 22:27:28
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0