Jag har blivit utmanad...

Jag har blivit utmanad av  Jessica O

* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.


7 saker om mig:

* Jag är adopterad och kom till Sverige - Uppsala från Indien - Calcutta när jag var 10 månader.
   Då var jag lika lång (67 cm) och vägde (7500 g) samma som Leon gör nu när han är 6 månader...

* Jag gilla fortfarande romantiska komedier. Sådana som man vet exakt hur de börjar, vad som händer i mitten och hur de slutar. Lyckligt naturligtvis...

* Jag är fruktansvärt dålig på matte. I skolan läste jag allmän matte och fick inte betyg 5 direkt...

* När jag var yngre funderade jag på att gå i min fars fotspår. Dvs göra lumpen! Tanken fanns där, men inte så länge...

* Jag förstår fortfarande inte vad offside i fotboll är. Hur väl någon än förklarar för mig, förstår jag inte ändå. Tur att jag inte är med i landslaget...

* Om jag skulle få välja semestermål skulle jag vilja åka till Hawaii och njuta av god mat, härligt bad och massa hula hula...

* Jag älskar att sova och att vila. Har nog gjort det sedan jag var liten. Kan somna varsom helst och när som helst. Robert säger att det är en bra egenskap...

Så var utmaningen klar.

Även jag har utmanat och valt ut några offer. Blomman , Annelie H , Carina , Kimsan , Malin P , Robert  , Tomas

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi, jag fattar heller aldrig vad offside är för nåt. Kul att det finns fler :-) Så liten du var vännen när du kom hit. Vi var på BVC idag, Linn vägde 7900 och var 67.5 cm lång. Vi får ta och höras, om inte annat så ses vi på söndag! Ska bli skojsigt.

2008-11-13 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0