Stolt över att ha tränat...

Idag känner jag mig riktigt hurtig.
Började på förmiddagen med att gå ut till den fina strandpromenaden vi har fått här i Uddevalla. Passar perfekt för oss som går och drar på en barnvagn. Solen strålade och det var lagom varmt ute. Kändes friskt och skönt och lagom med folk i rörelse.

Sedan var jag nere på mitt jobb idag på eftermiddagen. Där har det träning för oss som jobbar där. En förmån med att jobba statligt. De har hyrt in Friskis & Svettis för en timmes träningspass en gång i veckan. Det ingår som friskvård på polisen. Så jag gick ner och utnyttjade denna förmån med råge idag. Det var inte igår jag tränade direkt... men det var jätte skönt. Så nästa torsdag blir det en repris...

Känslan av att vara hurtig är ändå väldigt speciell och väldigt skön. Man känner sig liksom stolt över sig själv.

Alltid lika jobbigt att gå dit, men alltid lika skönt när man går där ifrån. Så nu blir det in i duschen och sjunga lite...
... något i dur tror jag det blir...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0