Skruttens present till sin far...

Idag är det fars dag!

Jag själv var ute idag i Ljungskile och hälsade på min far.
Vi firar inte detta på något speciellt sätt, men en tanke och en påhälsning kostar inget.
Och att säga att man är glad att man har varandra kostar inget heller, men är värt en hel del.
Så man kan säga att det är så vi firar vår fars dag.

Nu är det ju så att jag har en egen familj, med en liten skrutt som har sin egna pappa.
Än så länge är skrutten så liten att skruttens mamma får hjälpa till att hjälpa skrutten att "fira" sin pappa.
Hans allra första Fars dag!
Det får ju firas litegrann.
Så jag hjälpte vår lilla skrutt på vägen...

Här är resultatet


Resultatet blev en tröja till skrutten....

... men det är ju tanken som räknas sägs det.


Här är min man, skruttens far och hans son tillsammans.

Grattis på fars dag!



Kommentarer
Postat av: Robert

Man tackar man tackar! Pussar till er båda!

2008-11-10 @ 21:20:49
URL: http://robertgidlof.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tuff tröja!



Du har blivit utmanad på min blogg.... Kram

2008-11-11 @ 17:48:50
Postat av: Robert

Förresten! Vad tunnhårig jag ser ut att vara på det kortet;)

2008-11-11 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0