Mitt första party....

Idag är det dags för plast-party hos min arbetskamrat
Ewa. Mitt första!

Plast-partyn har hållt på så länge jag kommer ihåg,
men jag har alltid kunnat "hålla mig undan"...

Men nu är det premiär för min del. Ska jag vara riktigt
ärlig är det för att se hur en prästfru bor i dessa dagar,
och kanske det även bjuds på mat också. Inte helt fel.

Men vi får väl se i slut ändan hur mycket kalaset egentligen
kommer gå på.... vad jag har hört, kommer man alltid hem
och beställt en massa onöiga saker, men att man inte kan
låta bli.

Och jag som älskar att handla.... hur ska det här gå...?

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag vet precis hur det kommer sluta...

2008-03-11 @ 16:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0