Går tiden snabbare nu än förr...?

Tiden går så fort så fort.... bara springer iväg (måste ha med en klyscha...)

Denna veckan, och nästa vecka är kort arbetsvecka för min del.
Tack vare gud och jesus om man nu ska vara sådan... vi jobbar
ju inte på heliga dagar som ex långfredag och annandag påsk.,
Eftersom jag inte tror på gud, så blir dessa högtider bara ett skönt
läge för mig att vara ledig.

För mig, Mayleon och min man kommer påsk innebära fullt ös.
På fredag är det inte jag som styr något, men Robert har lovat
att ta ansvar för hela dagen... fatta om jag är nyfiken....

På påskafton väntas ett besök på IKEA. Ska bli spännande och
förväntansfullt. Jag och Robert ska hitta saker till Mayleon. Det vi
är helt inställda på är att äta lunch där iallafall, så får vi se vad
vi lyckas komma hem med.

Påskdagen tänkte jag ha ett litet kalas för min familj. Har bjudit
mamma och pappa. Svärmor och svärfar är också bjudna. Sedan
har vi min bror och min mans bror, som också självklart är bjudna.
Och sist men inte minst (eller ja, det är hon) så kommer naturligtvis
min lilla älsklings brorsdotter Agnes.

På annandagen  tänkte jag ha lite öppet hus för de vänner som känner
för att komma på kafferep från kl 12. Kafferep är ett trevligt ord. Vi får se
om det kommer någon, men de som vill är iallafall välkomna!

Så ser denna påsk helg ut... Det kommer väl bara säga svitch... så är den över.

.... tiden springer ju bara iväg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej själv! Kul att läsa din blogg också. Hoppas ni får en bra påsk, kram

2008-03-20 @ 14:48:53
Postat av: Madelene

Du kan i allafall räkna med mig o Peter på kafferepet. Tant som jag är så älskar jag sånt:-)
Jag är så nyfiken på vad Robert ska hitta på i morgon på din stora dag. Ha det så jättebra! Kramar i mängder och olika kulörer till dig från Madelene

2008-03-20 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0