Passar på....

Bloggen kommer verkligen i skymundan nuförtiden.

Vi har ju en krabat i familjen som tar den mesta uppmärksamheten
nu. Och då menar jag Leon och inte Robert.

Man försöker verkligen räcka till så mycket man kan. Är det inte Leon
som vill och behöver uppmärksamhet, är det hemmet som verkligen
har fått sig en törn. Städning känns avlägset nu. Visst försöker vi plocka
upp saker och städa på ytan. Men på djupet vill jag inte ens tänka på...

Sedan ska det ju handlas mat, som också känns som ett helt projekt.
Det gjorde det iochförsig innan Leons tid.
-Vad ska vi äta idag? Behöver vi handla nåt?
Dagens rätt = noll fantasi...

Försöker även träffa mina vänner, så mycket jag hinner med.
Vänner är viktiga!

Försöker även komma ihåg att krama och pussa min man, men känner
att jag skulle kunna bättra mig på den biten. Man kan aldrig få för mycket
av det goda!

Som sagt (skrivet), kommer bloggen i skymundan, men NÄR jag hinner,
ska jag försöka lägga in ett inlägg, så ni vet att jag lever...!

Kommentarer
Postat av: Robert the Make

Jag tycker du hinner med det mesta:)

2008-06-13 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0