7 veckor idag...

Tänk vad konstigt man mäter tidsbegrepp.

Idag är Leon exakt sju veckor.

För sju veckor sedan, plus en dag,  var jag stor och tjock som elefant.
För sju veckor sedan låg jag med värkar.
För sju veckor sedan fick jag en liten son.
För sju veckor sedan blev jag förälder och vi en familj.
För sju veckor sedan hände det bästa i mitt liv. Leon!

Ibland kommer man inte ens ihåg vad man gjorde för sju veckor sedan.
När man är liten är sju veckor kvar på sommarlovet en evighet,
men när mamma säger att det är sju veckor kvar till julafton känns det också som en evighet... långt borta.
Vad för väder hade vi för sju veckor sedan?

Här är ialla fall ett konkret fakta vad som kan hända på sju veckor...



Leon för sju veckor sedan...



...Leon sju veckor senare.

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag är en lycklig man som har en så underbar familj! Jippi!!

2008-06-29 @ 23:16:36
URL: http://robertgidlof.blogg.se/
Postat av: Sara

... och jag är världens lyckligaste fru som har er två! Jippi!

2008-06-30 @ 11:39:18
Postat av: Annelie

Kimpan tipsade om din blogg så nu är jag här och lämnar ett avtryck efter mig. Jag tror vi sågs för länge sen, innan den lilla knodden fanns i din mage. Vad fin han är! Vad lyckliga ni måste vara!

2008-07-09 @ 13:40:14
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0