Hemma på våran gata i stan...

Idag har jag vistats utomhus större delen av dagen.
Ett måste i denna värmen.
Först en promenad med Tessan och Lill-William i all skugga vi kunde finna.
Efter det var det vår trädgård på Bangatan som gällde.
Där "möblerade" jag ut prylar till Leon, så han kände sig hemma.
Det var vagnen, filtar, babygym och hans babysitter.
Jätte mysigt!



När min man vaknade (vid ca 15.00) gjorde jag i ordning fika till oss som vi tog
ihop med Leon på filten.
Smörgåsar med kyckling och pestoröra tillsammans med en kopp rykande kaffe.
Mums!
Efter det tog Leon en sovpause i vagnen.



Skönt med trädgård utanför dörren.
Sedan var vi ute enda tills Robert skulle börja jobba.
Då var Leon trött av all frisk luft, och somnade på stört i sin säng.
Snark!

Veckan ska bli varm, så troligtvis finns vi i trädgården ifall någon vill ha tag i oss ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni verkar ha det skönt i sommarvärmen! Vi får ta en fika el grillning ihop snart... kram

2008-07-29 @ 16:35:09
Postat av: Vicktoria

Åh, han är alldeles ljuvlig!



Kram, V

2008-08-24 @ 00:01:42
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0