Grattis min köttbit...

Idag fyller min man år.
Jämfört med mig är han ännu "bara barnet".
Hur jag än gör kommer han aldrig komma ikapp mig.

Kommer knappt ihåg vad jag gjorde i hans ålder.

Nåja, jag får väl dras med att vara gift med lammkött...

Idag ska vi fira hans stora dag med att ro om oss själva utan vår lilla skrutt.
Leon ska vara hemma hos trygga farmor och farfar.
Tänkte laga lite födelsedagsmiddag till min man, ta ett glas vin i
lugn och ro, och sedan får resten bli som det blir...

Grattis Älskling från din fru...



... och din son!



Kommentarer
Postat av: Robert

Tack så mycket familjen!!!!

2008-07-11 @ 15:24:47
Postat av: Ulle

Hoppas att ni får en jättemysig kväll!! Kram kram

2008-07-11 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0