"Blom-testet"...



Var inne och tittade på Malins blogg, och såg att hon hade gjort ett test... What Flower Are You?

När jag gjorde detta test, visade det sig att jag var en Solros (Sunflower)

Sunflower:
"When your friends think smile, they think of you.
There is not a day that goes by that you can´t find
somthing good about the world and your fellow human."


That´s me!!!

Om ni själva vill göra "blom-testet", ni då gå in på Malin P:s blogg
via min, och göra testet där. (Jag är nämligen inte så "haj" på datorer, så jag kunde få upp det på min sida).

Testa ni också....

Kommentarer
Postat av: malin

Det är ju du, helt klart.

Det är helt ok att hänvisa till min sida fast... du kunde ju!! Klicka på bilden så får du se att den länkar precis som den ska :)

2008-01-08 @ 15:17:38
URL: http://mallanp.blogg.se
Postat av: Sara

Tyiskt mig och inte kolla det... ja, ja... nu kanske du får några nya besökare på din sida :)

2008-01-08 @ 17:16:12
URL: http://saragidlof.blogg.se
Postat av: Robert

Jag blev en Canna. Vet inte om det stämmer...

"You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that."

2008-01-08 @ 17:56:32
Postat av: Lisa

Snapdragon - det är jag det... "Mischief is your middle name, but your first is friend. You are quite the prankster that loves to make other people laugh." Hm. Mischief. Prankster - vilka ord...
Sara - jag håller med Malin. Klockrent du!!!
Förresten Sara och Robert - Grattis till era (dryga) fem år!!! Det blir många, många fler!

2008-01-08 @ 22:56:32
Postat av: Sara

Robert:
Det stämde väl inte helt och hållet...mer än att du står för det du säger, och det är en bra egenskap.

Lisa:
Förstår inte heller de svåra enelska termerna, men jag läser det jag förstår. Att ditt första namn (eller som jag ser det, i första hand) är en vän stämmer ju. Och att du får andra personer att skratta stämmer alldesles utmärkt, iallafall får du mig att skratta och må toppen i din närvaro.

Kram :)

2008-01-09 @ 17:43:55
URL: http://saragidlof.blogg.se
Postat av: Madelene

You Are a Snapdragon
"Mischief is your middle name, but your first is friend. You are quite the prankster that loves to make other people laugh

"Ofog är mitt mellannamn", hrm jag som trodde jag var så präktig. Kul test - för vem vill vara präktig?!
Kram Madelene

2008-01-22 @ 16:26:09
Postat av: Madelene

You Are a Snapdragon
"Mischief is your middle name, but your first is friend. You are quite the prankster that loves to make other people laugh

"Ofog är mitt mellannamn", hrm jag som trodde jag var så präktig. Kul test - för vem vill vara präktig?!
Kram Madelene

2008-01-22 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0