Present i förskott...

Igår fick jag en underbar och härlig nyhet levererad till mig.

Madelene ringde mig och berättade att hon hade ordnat en
födelsedagspresent till mig redan nu.

Jag fyller ju 35 den 21 mars i år, men hon ville ge mig den
i förskott, för annars gick det inte att lösa.

Födelsepresenten är iform av en biljett som Yerba står för.

Det är nämligen så att min stora idol och mannen i mitt liv (förutom min man alltså...)
kommer till Yerba för att hålla föredrag, meditation och dans
i tre timmar.

DiLeva.... here he comes!

Denna present var helt underbar, och så fin och så mig...
Nu ska jag se till att Mayleon kan avnjuta visa ord som han kan
bära med sig resten av sitt liv.
Ord om kärlek, tro och mirakel är säkert något vi
har att vänta oss. Och har vi tur spelas det kanske en låt eller två...

Så tack Madelene och Peter... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0