På söndag vet jag...

På söndag kan jag tala om för er vad som
har hänt i helgen....

Nu i helgen har jag inget direkt planerat.
Jag har massa förslag på olika saker jag
kan göra, men inget är bestämt. Det kan
bli hur som helst.

Fredag ska vi ut och fira svärfar. Det är bestämt
iallafall. Då blir det mängder med god mat, för
det är svärmor en höjdare på...

Lördag har jag funderingar på att åka till
Vänersborg och kolla in DM i cheerleading.
Det är inget bestämt ännu, men blir det av, så
 blir det...

Sedan på kvällen är jag bjuden på 40-års kalas.
Jättetrevligt! Det är så nära, så jag kan bestämma
lite själv när jag kommer och går. Det är ju bra.

Vi får väl se hur det ser ut på söndagen, och hur
mycket av det som man  funderat och planerat in,
som blir av. Känner jag mig rätt, så kan det som
skrivet innan, blir hur som helst.

Men nåt blir det ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0