Närmare svängom blir det inte....

Sitter själv och kollar på Let´s Dance.

Robert jobbar, så jag har inte så mycket
sällskap, och varför inte passa på att kolla
på lite dans och klänningar...

Årligt talat, så är det verkligen det jag gör.
Jag kan ingenting om tävlingsdans, men
jag älskar att dansa. Tycker även det är roligt
att se andra dansa, särskilt när de är så
duktiga. Sedan är det ju alltid kul att se på
dessa fina kläder de klär upp dansarna i. Vet
inte om det är speciellt för tjejer, men det är  så
himla fint med fina klänningar... nästan som
små prinsessor på bal...

Mennnn........

Programmet i sig, får nog endast en "fyra".
Halvkända personer som försöker hålla sig kvar
i rampljuset, och jobbar för att bli ihågkomna. Visst,
de är jätteduktiga, men de blir inte mer än en bonde,
mat-tant, motorkille mm.

Det som höjer upp "fyran" till en "femma" är vår kära
roliga, tokiga och helt galna David. Tyvärr så trillar
"femman" ner till en "fyra" igen, eftersom han tar hjälp
av tråkiga Jessica. Det hade kunnat bli en "tia" ifall David
tar hjälp av Peter Settman...

Nåja, ingen tvingar mig att kolla, men det blir det närmaste svängom för mig denna fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0