Här är helgens resultat...

Helgen blev ungefär som jag hade i tankarna...

Lördag var jag och kollade på DM i cheerleadning
som hölls i Vänersbsorg. Med mig var också Anki 
och Sarah. Det var väldigt trevligt.

För er som inte vet, har faktiskt jag själv deltagit i DM i
cheerleading för inte så många år sedan. Kan utan att
överdriva säga att ag var den äldst i laget, och den mest
oviga och oerfarna, men roligt var det. Måste ju också då
säga att vårt lag tog faktiskt guld, så min medalj från dessa
tider finns hemma på väggen...

När jag sedan kom hem från Vänersborg, så var det
fullt hus med massa poker-nissar, som hade invarderat
hemmet. Så jag flydde in till grannhuset, och hälsade
på Ulle. Där var huset invarderat med barn högt och lågt,
men en kaffe och lite småprat med Ulle var precis vad
jag behövde.

Sedan var jag inbjuden till min andra granne, Ingelis som
just har fyllt jämna fina år. Hon bjöd på smörgåstårta och
hembakad tårta med kaffe till. Det intogs sammtidigt som 
vi spanade in Melodifestivalen. Det var jätte trevligt och god
mat och dryck bjöds det också på. Allt man ville ha...

På söndagen var det inte så där jättefint väder direkt. Man
kan nästan säga att det var som vanligt...duggregn...!
Vi beslöt oss därför att ta en biltur ut till Ljungskile för att
ta en liten fika med mina föräldrar. Så där bjöds det på kaffe
och semla. Det kändes perfekt i regnet och rusket...

Efter det blev det film och pizza. Det kände vi att vi var värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0