Julen kom krypande....

Denna julen har varit perfekt i mina ögon.
Julen firades hemma hos oss. Började med glögg till våra föräldrar och Roberts bror Andreas. Sedan fortsatte julfirandet av Rita, Bengt, Andreas, Robert, Leon, Sara och själklart Tomten.
Det serverades julmat som jag hade ordnat med. Blev jättegott och alla var nöjda och belåtna. Sedan delades det även ut julklappar högt och lågt. Den som var minst fick flest....


Vår julgran som Robert har fixat.


Sedan fortsatte julfirandet på juldagen hos mina föräldrar i Ljungskile, där även min bror och hans familj var med. Det var jätte mysigt och mamma hade som vanligt gjort god julmat. Även här delades det ut julklappar för fullt. Ännu en gång fick de som var minst flest julklappar.... allt som det ska alltså...!


Här är Agnes, Leon och min far som tomtar...


Efteråt följde Jonas, Martina och Agnes hem till oss för att fortsätta julfirandet till sent p natten.
Det var jätte trevligt!

*

Under julhelgen som gått har lilla Leon lärt sig att krypa!
Det är jätte roligt. Nu är det full fart och fort går det också. Dags att möblera om lite...





**************       God fortsättning och Gott Nytt År!          ********************

                                        Ses nästa år .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0