Glass i stora lass...

I år känns det som jag har ätit minst 500 glassar...

De har en glassbod på torget, som öppnade i år.
Den är välbesökt av mig...
Där har de oerhört goda glassar.

Sedan har vi Rådhuscafét som har sina otroligt  goda hemmagjorda glassar
iform av sorbert.
Smaker till det oändliga.

Sedan har vi min egen favorit

 

1044LEMONCURD

Mummmmms!

Ska inte sticka under stolen med att det blir en
hel del glass nu när man är ute
och går med Leon.
Kanske inte så bra för figuren, men det är ju så gott!!!

*
Igår kväll var jag, Robert och Leon i museeparken.
Där hade de utomhus bio.
Trevligt initiativ.
Vi tog med oss varsin stol, vagnen till Leon.
Chips, cola och saft...
Mysigt...

Det som var negativt var väl att filmen de visade var helt kass,
och vi försökte faktiskt ge den en chans.
Men efter en och halv timme gick vi.
Då hade vi fått nog.

Men ändå, trevligt initiativ var det...

*

Min plan för nästa vecka är att få till en golfrunda på Lyckorna.
Hmmm...
Vi får väl se och hoppas....


Kommentarer
Postat av: Tomas

Ibland är man faktiskt värd att få äta 500 glassar!! ;)

2008-08-04 @ 09:00:15
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0