Väntar på julklapp....

Hmmmm, låt se här nu...

Bloggen har varit nedlagd ett litet tag. Därför har det inte
gått att lägga in några nya inlägg. Bara för att det inte går
att skriva något, känner man naturligtvis för att printa ner
några rader.

Nu när det går att skriva och inget sätter käppar i hjulet för
det, då är all fantasi och idéer som bortblåsta. Typiskt!

Ja, jag kan väl inte påstå att det har hänt så där överdrivet
mycket sedan sist jag skrev, eller så värderar jag det inte
så mycket, för det enda som står i huvudet på mig är...

... bara 2 veckor kvar att jobba!

Den 11 april går jag hem och har semester i fyra veckor (min sommarsemester),
och sedan går det över till föräldrarledigt. Stort..... FÖRÄLDRARLEDIGT.... kan
fortfarande inte fatta att man kommer snart förvandla sin titel till
mamma.... förälder... !

Så nu kretsar mina tankar på nedräkning till 11 april.... som när man
var barn och räknade ner dagarna till julafton. Känns faktiskt väldigt
snarlikt.... snart kommer tomten med en julklapp.... Mayleon!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken härlig tid ni har framför er! Passa på att njut av ledigheten både innan bebisen kommer och efter.... kram

2008-04-01 @ 09:19:06
URL: http://omoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0