Tyvärr räckte inte vår röst Vänersborg...

Nu har jag kollat på körslaget.

Fick sällskap av mina grannar Malin och Simon.
Jag och Malin satt och diskuterade de olika körerna
och filosoferade lite angående vilka som var bra, bäst
och lite sämre...

Vi tyckte väl att Lag Linda var det laget som inte höll
denna omgången. Därför beslutatde vi att rösta på
något annat lag. Malin röstade på Agnes, som var
jätte duktikg, och för att Vänersborg faktiskt inte är
en så stor stad, och kanske behöver lite hjälp med
folk som stöder dem. Jag höll med, och lade min SMS-
röst på Lag Agnes jag med.

Tyvärr gick det inte hela vägen, utan det laget som
var tvungen att åka hem var just Lag Vänersborg.
Även om vi lade våra röster på laget, så hade de nog
inte tillräckligt med anhängare, för laget var ju jätte bra.

Ja, ja... nu får vi väl se hur det går i fortsättningen, men
det är faktiskt ett riktigt bra underhållnings program.

Nästa lördag, ny omröstning.... spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0