Trevlig måndag....

Idag var jag och åt lunch med min mor och vår
vän Monica. Vi satt på uteserveringen på Cheers
och njöt av god mat och fint väder.

När deras lunch var slut (vissa jobbar ju...) gick
jag neråt stan och blev fast på nästa uteservering.
På Rådhuscafét satt Caroline och Maria, och bjöd
in mig att tjöta lite. Så det gjorde jag över en cappochino.
Carro var extra glad, för hon hade precis skrivit teoriprovet
och klarat det galant. Grattis Carro!

På eftermiddagen hade jag bokat upp mig på min
födelsedagspresent jag fick av Tessan, Stefan, William,
Maggie, Stefan, Simon, Ludvig, Kim, Anders, Hampus,
Jonna och Lisen.

image26

Eftersom mina fötter nu har svullnat en del, och ser ut som de är
tagna från en hobbit.... kom denna present så himla lägligt.

Tack!!!

Kommentarer
Postat av: Vicktoria i Västerås

Hej Sara!

Jag läser hos malin och nu hos dig och inser att hon gärna hade varit med på presenten. Bara så att du vet!

Många Kramar!

2008-04-29 @ 20:48:22
Postat av: Sara i Uddevalla

Viktoria:

Jag och Malin pratatar med varandra.
Bara så du vet!

Dessutom fick jag en jättefin present av henne, Simon, Anki, Sarah och Danny.
Men det vet du säkert... eller?

Prata du med Malin, så förstår du nog bättre.

Ha det bra. Kram!

2008-04-30 @ 07:21:10
Postat av: V

ok. bra. hoppas att du har fått sova litet nu.

kram, v

2008-04-30 @ 07:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0