Kafferep...

Idag bjöd jag mina vänner på kafferep.
De kan de behöva!

Tessan med lill-William och Ulle med stor-William kom
först. Vi satt allt och tjöta och drack kaffe i mängder.

Robert hade varit så snäll och handlat en färsk kanelkrans
som jag kunde bjuda damerna på.

Sedan kom Anna och Ingelis också på besök, och tjötet
fortsatte och kaffet och kransen slank ner en kopp efter den
andra...

Det var jättmysigt. Så enkelt och lätt att bara träffas någon
timme eller två. Det behöver man. Bara umgås lite och träffas
och prata, äta och dricka.

Malin kunde tyvärr inte komma, men henne tänkte jag bjuda
på kaffe och bulle imorgon istället.



Tips!
Det är inte så krångligt att bjuda eller komma och fika en stund på
dagen, och göra ett litet avbrott med dagens sysselsättning. Det är
bara mysigt.
Så bjud dina nära och kära på en enkel kopp kaffe....

.... nästa gång kanske det blir du som blir bjuden, vem vet....?

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tusen tack för en mysig fikastund :-)
Kram kram

2008-04-18 @ 07:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0