Idag har jag inte gjort något...

Idag är det lördag.

Under andra omständigheter hade jag säkert
haft en dag uppbokad från topp till tå.

Men idag har jag faktiskt bara varit inne och inte
gjort någonting.... och då menar jag ingenting.

Jag har träffat Malin snabbt i dörren, och hon ville
låna boken om Kim som jag köpte.
Jag har också kört ut Ulle och Märda till ett kalas i
Persgården, som Marie skulle ha.

De tre personerna är de enda som jag träffat.
Och Robert naturligtvis. Men inte så mycket. Han
har nämligen jobbat natt, så han kom hem vid 08-tiden
i morse, så vi åt frukost ihop, sedan var det dags för
honom att sova.

Så denna lördag har jag verkligen inte gjort nåt. Och
det skäms jag inte ett dugg för, för nu framöver, kommer
jag kanske inte få en sådan chans på länge. Då kommer
det ju vara en till brevid min sida som ska ha uppmärksamhet
hela tiden. Och då menar jag inte Robert, utan Mayleon....

Jag har ju fått rådet att slöa, vila upp mig mm nu innan, för det
kommer man inte kunna göra sedan.

Så vi får väl säga att denna lördagen bestod av just lathet och slöande i soffan...
... helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0