Grattis LSK!!!!!!

Jag måste bara skriva ett litet inlägg...

GRATTIS LSK-Ljungskile.....

 image22

till segern mot IFK-Göteborg.

Eftersom jag faktiskt är uppvuxen i Ljungskile och har mina
rötter därifrån (förutom Indien, och jag vet inte ens om de har ett fotbollslag...),
så är det självklart att jag håller på LSK.
Speciellt nu när de är uppe i Allsvenskan och rör också.

Därför måste jag verkligen säga GRATTIS till den underbara segern!

Själv är jag lite extra glad också, för ni gav mig lite pengar på
oddset oxå. Jag brukar inte vara den som tippar, men nu gjorde
jag det, och se...... det gick ju bra!

image23

Ibland har man tur i både spel och kärek!



För att få mer info ang matchen bollar jag över min blogg till

www.robertgidlof.blogg.se

som var där live...!

Kommentarer
Postat av: Robert

Med den utdelningen på spelet så kanske det är lika bra att du blir ordinarie "gambler" i familjen! Grymt snyggt spel!!

2008-04-26 @ 12:39:23
URL: http://robertgidlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0