Fullt upp på semestern....

Idag är andra dagen på min semester.

Känner mig redan som en pensionär...
Har en sak per dag uppbokad, och kommer
det en sak till blir det kaos och känns som
man har fullt upp.

Har även kommit så långt in på min semester
att jag tillochmed blivit veckoblind...
-Är det måndag eller tisdag idag? Hmm... vilken vecka är det nu?

Idag har jag haft fullt upp! (dvs mer än en sak planerad...)
På morgonen var det dags för att tvätta Mayleons
kläder och täcken. Man vet ju inte... Det kanske inte finns
tvätttid när det väl gäller...!
Sedan har jag lovat att städa hallen, Mayleons rum och toa.
Då menar jag damma, damsuga och skura...
Efter det var det dags att göra mig iordning för att gå ner på
stan och ta en fika med Sari och Gunilla på Rådhuscafeét.
Det var jättemysigt. Peter var också där med sin närvaro och
där satt vi i solen och "glassade" med varsin kaffe framför oss
och pratade om allt mellan himmel och jord.
När vi fikade klart, var det precis samma tid som Robert slutade
jobba, så jag fick skjuts hem.
Skönt att inte behöva gå stöniga Skolgatan hem...

Imorgon har jag planerat att frosta av frysen, och titta på när
Robert bytar däck.... som sagt fullt upp....!

Kommentarer
Postat av: Peter H

Jäkt och stress, att du orkar!

BTW. Ha ha, var jag där med min närvaro... och bara det?

2008-04-17 @ 10:51:13
Postat av: Sara

Peter:
Om jag skulle skrivit hur mycket jag uppskattade och tyckte du var där med "din närvaro", skulle inlägget bli flera km långt....
Det är ju du som lyser upp tillvaron här i livet!

:-)

2008-04-17 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0