Nu är det offentligt...

Tack  kära ni som har varit inne och kickat på min
lilla blogg. Det värmde!

Jippi! Jag har folk (och då menar jag snälla och goda
människor) som har tid att kika in och se vad jag sysslar
med.

För de som inte vet om det, gör jag det nu offentligt genom
min blogg (och mail, telefon, mobil, verbalt...) att jag och min
kära man ska bli föräldrar!!
- Jösses, tänkte jag. Även om denna önskan nu har hållt på
ett bra tag, trodde jag att jag skulle känna mig förberedd när
väl det positiva beskedet dök upp.
Men ack så jag bedrog mig... Allt är verkligen helt underbart,
men någon förberedelse kan jag inte påpeka att jag känt.

Jag, som mamma, HJÄLP...  Tur jag har min super coola man
att förlita mig på... Eller hur älskling!

Ja ja... det är ju inte planerat förrän i början av maj, så jag har väl
lite tid på att oroa mig för annat innan jag blir mamma på heltid.

Så om ni läser skumma, osammanhängande och inlägg med
felstavning, kommer jag bara skylla på att jag är gravid och att
hormonerna spökar (Bra ursäkt tycker jag..)

Kram så länge, så hörs vi senare!  / Sara :-)

Kommentarer
Postat av: supertessan

Men va roligt att läsa om dig med, inte för att inte kim är intressant men variation är roligt!!!! Kul att höra att jag inte är ensam med att vara förvirrad vid graviditet, ja brukar säga att hjärnan flyttade ut när "sylvester" flyttade in!
puss o kram till dig o din man!!!

2007-10-02 @ 17:15:38
Postat av: malin

Han är cool nu, mannen, men vänta bara.... han kommer garanterat också flippa ur någon gång!!

2007-10-02 @ 18:22:15
URL: http://mallanp.blogg.se
Postat av: Sara

Tessan:
Vad glad jag blev att se dig inne här. Ja, du känner väl själv av att man inte är sig själv. Kanske du också börjar på en blogg...Kram till dig, stefan och lilla sylvester...kommer han ha namnsdag på sin födelsedag tro?

2007-10-02 @ 18:22:40
Postat av: Sara

Malin:
Jag tror säkert att vi båda kommer flippa ur... då är det tur vi har dig, vår kära granne, som vi kan rådfråga och som kan hjälpa oss!

2007-10-02 @ 18:33:45
Postat av: kongstad

Hoppsan, jag menar grattis! Sorry att jag Ballade Bowlingen men nu Bakas det ju Bulle!

2007-10-04 @ 05:07:50
Postat av: Annah

GRATTIS!! Ja jäklar vad man inte hänger med när man bor i värmland... Kul att höra att du har fått tag på en av de typ 30 bra (karlarna)som tydligen finns därute! Det är du så jäkla värd vännen!

2007-10-06 @ 20:48:06
Postat av: Vicktoria i Västerås

Grattis sara! Vad härligt!
Kramar V

2007-10-07 @ 00:36:43
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0