Avsnitt 4: Brott och straff....

Igår såg jag, mellan mina serier, på
ett program som heter Boston tea party.

Det är ett program som hålls av "stollarna"
Filip och Fredrik.

Programmet tar upp olika ämnen för kvällen.
Igår var ämnet Brott och straff.

Filip och Fredrik bjuder även in personer
med specialkompetens på det ämnet som
diskuteras i programmet.

Igår var Leif G W Persson, proffessor i
kriminologi, inbjuden.

I programmet finns det även en panel som
kallar sig Superfemman. Där finns en läkare,
en psykolog, en fysiker, en beteendevetare
och en historiker. De svarar på frågor som
Filip och Fredrik ställer, samt berättar fakta.

Det jag vill få fram var att igår, när jag istället
för att titta på en serie, slog på Boston tea
party, så ångrar jag mig inte det minsta.

Jag skrattade mig igenom hela programmet.

Jag som tycker att Filip och Fredrik är roliga,
men kan ibland gå över gränsen, höll sig
lagom roliga och flamsiga.

Sedan blev jag glatt överraskad av Leif G W
Persson. Jag har alltid funnit honom duktig
på sitt jobb, men en aning seg och mossíg.
Han var jätte rolig. Gubben hade ju humor!!!

För er som missade detta ...se det....!

Gå in på www.kanal5.se och se om det går i repris,
eller se avsnittet på webben.
Boston tea party. Avsnitt 4




Det känns skönt att skratta emellanåt... Ett gott skratt förlänger livet !

Kommentarer
Postat av: malin

Du behöver ju inte frångå några principer i alla fall, för Boston Teaparty är ju också en serie;)

2007-10-17 @ 08:47:06
URL: http://mallanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0