Snart dax för festivalyra...

Imorgon smäller det...

Dax för den årliga musikfestivalen,
som Mortens Krog uttrycker det. Det
är nu tredje året i rad som vår käre
Lars Wallin anordnar Uddevallakassettfestivalen...
(längsta festivalnamnet som finns eller...)

På fredag kl 16.oo kör det igång med DJ, Musikband,
Poeter, Artister i olika former mm. Sista bandet går
på kl 01.00 och håller på tills det stänger.

På lördag startar underhållningen redan kl 13.00.
Sedan håller festivalen på hela dagen på hela Mortens
hela tiden...

Jag hoppar över och skriva om vilka artister, band,
DJ:s eller poeter som kommer, utan jag tycker ni själva
ska gå in på:

www.uddevallakassetten.se
www.mortenskrog.se

så kan ni se och lyssna i lugn och ro och ladda lite...

Jag vill bara ge en stor eloge till er inblandade som
gör denna festivalen möjlig.

Ni kan räkna med mig till 100%...!!!

Kommentarer
Postat av: malin

sara, det går att länka in direkt på sidorna. jag kan visa dig om du inte vet.

2007-11-02 @ 12:02:16
URL: http://mallanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0