Snart 2008...

Nu är det snart nytt år och nya löften.

Fast jag brukar inte utlova nyårslöften, för jag
vet inte säkert att jag kan hålla löftet hela året ut.
Då är det bättre att inte säga något, så har man
inte heller svikit sig själv, ifall löftet skulle gå åt
pipsvängen.

Sedan har vi det här med raketer och fyrverkerier,
som också hör nyår till. Det är inte heller något som
jag är direkt förtjust i. Mer uppriktigt är jag nog lite rädd
för raketer och smällare. Allafall om man inte vet vilka
människor som står runtomkring en och sköter om sina
raketer...
- Har de full koll, eller bara det tänder på så får det gå som det går...?

Det jag gillar med nyår är att man äter god mat och dricker
gott bubbelvatten... Det blir bubbelvatten utan alkohol för min
del, men det kanske inte alls är så tokigt.

Så jag hoppas nyår blir trevlig, och ser framemot nästa år... 2008... vad har du att erbjuda...?

Kommentarer
Postat av: kim kärnfalk

jag erbjuder sängplats och underhållning för trötta småbarnsföräldrar..

jag är idel öra om du får problem eller har något skoj att berätta...

erbjuder mig själv som vän..

2007-12-31 @ 00:20:29
URL: http://kim.karnfalk.blogg.se
Postat av: Sara

Kim:
Tack!!!
I mina ögon är du redan min nära och kära vän.
Jag lyssnar gärna till dina händelser i livet, och om jag kan ge några råd eller om du bara vill prata, har du mig tillgänglig dygnet runt... Kram!

2008-01-02 @ 13:16:43
URL: http://saragidlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0