Några förslag...?

På fredag är jag bjuden på 30-års kalas.
Det ska bli jättetrevligt, och kalas är ju inget
man tackar nej till...

Linda, som fyller år, är en sambo med en
nära vän till Robert. Det blev att jag lärde
känna Linda genom att jag blev tillsammans
med Robert, som presenterade mig för sina
gamla polare, som i sin tur presenterade sina
flickvänner. Så på den vägen är det...

Det är alltid trevligt att träffa nya människor, och
Linda har jag ju träffat många gånger nu, i olika
sammanhang.

Tyvärr (och det menar jag), så träffas vi inte så
jätte ofta, så jag kan inte påstå att jag känner
henne inpå livet. Vissa känner man jätte väl, och
vissa känner man varken mer eller mindre...

Det som jag känner kan vara lite jobbigt (och lite
tråkigt) är att köpa en rolig present till henne. Det
blir lite svårt att köpa något personligt, eftersom 
jag inte känner henne så väl, och eftersom hon
fyller 30 känns det som man vill ge något lite extra.

Hmm... jag får väl försöka komma på något... kalaset är ju inte förrän på fredag...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0