Kram där ute och God fortsättning...

Hej och god fortsättning på julen....
nu ska man  bara klara av nyår också, så är allt som vanligt igen...!

Jag har haft en skön och lugn jul, tillsammans
med nära och kära. Jag har varit snäll detta året
för jag fick en hel del juklappar av tomten.

Tyvärr har Robert jobbat en del, men vi har löst
det på bästa tänkbara sätt. Vi har hunnit med att
besöka båda våra föräldrar, som bjudit oss på
julmat och klappar. Även mina farsföräldrar har vi
kramat om och önskat God Jul.

På juldagen var vi bjudna till våra grannar Anna och
Peter på deras "årliga" juldagsfest.
Jag kallar den årliga, men det är nog bara förra eller
förra igen som de anordnat den... Skit samma.
Det var jättetrevligt, och kul att träffa så mycket "känt" folk.

I mellandagarna skulle jag egentligen jobbat, men jag
har åkt på förskylning och halsont, så för mig blir det
att kurera mig, så jag kan vara frisk och allert inför nyår.

Det som jag känner är skönt med all denna julmat, är att
jag faktiskt kan vräka i mig hur mycket som helst, och ogenerat
skulla på att jag "äter för två..."

Nu är jag enligt min graviditetskalender ( har en kalender som
räknar ut hur många dagar jag har kvar till planerad förlossning)
så har jag gått mer än halva tiden. Jag har varit gravid i 144 dagar
och har 136 dagar kvar att gå. Så det gör att jag är i v 21.

Jösses vad fort det har gått... iallafall för mig känns det så. Eller
så kanske jag tänker på hur elefanter har det, och då är ju tiden
för mig att gå omkring och vara tjock, en piss i atlanten.

Nu har jag skickat iväg Robert för att köpa glass till min onda hals,
men förrutom den, är allt bara bra...

Kram där ute och God fortsättning...!

Kommentarer
Postat av: Peter H

Blir allt som vanligt igen... hur f*n är det då?

2007-12-29 @ 02:14:39
Postat av: kim kärnfalk

god fortsättning själv!!

2007-12-29 @ 14:49:59
URL: http://kim.karnfalk.blogg.se
Postat av: Sara

Peter H:

Som vanligt för mig är...
ingen julmat, ingen julmust, inget snokande efter den sista biten choklad i Paradisasken (för det är bara under julhelgen som jag har Paradisaskar hemma...), osv...
Hänger du me...

2007-12-30 @ 16:36:51
URL: http://saragidlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0