Julbök och julstök...

Just nu vimlar det säkert av inlägg angående
våra kära inköpslister på julklappar, julmat och
diverse jultillbehör...

Själv har jag faktiskt fått till lite julstämning hemma,
och det är inget som jag skryter med, utan är stolt
över. (Jag är nämligen ingen Jonni och Mattias-figur...)

Julklapparna börjar också bli klara. Vi säger år ut och
år in att vi inte ska köpa så mycket i år. Men jag tycker
det är samma visa som sist. Man köper alltid kanske
lite mer än vad man behöver... det får ju inte bli ojämt mellan de andra...!

Ja ja, man ska väl inte klaga, men man är ju svensk,
så då hör lite klagande och grymtande till inför julen.

Jag känner mig iallafall tillfredsställd inför denna julen,
även om jag är tjock och äter för två. Det som är synd
är att jag och Robert kommer träffas ytters lite under
julhelgen, för han ska jobba nästan hela tiden...

... men det får vi väl ta igen nästa år...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0