Jag kan inte sluta le...

Jag kan inte sluta le.... :):):)

Idag var vi på ultraljud för att se så allt stod rätt till med
vår lilla krabat.

Robert har på sin blogg beskrivit exakt samma känsla
som jag hade.

Nervös, spänd och nyfiken...

Allt gick jätte bra, och sköterskan hade inget att anmärka
på.

Åntligen släppte nervositeten och lugnet och glädjen satte
igång istället.

Nu kan man få gå omkring och le och skratta, utan att folk
fattar någonting, men jag är inte knäpp... jag är lycklig...!!!

Martin (Knocke) tyckte att krabaten var lik Robert.... och jag får allt hålla med... se själva...

image8

image9

Kommentarer
Postat av: Ulle

Så liten o söööööt!!!

2007-12-06 @ 14:43:56
Postat av: Peter H

Inte helt olikt ;-)
Grattis, och god fortsättning!

2007-12-06 @ 16:57:25
Postat av: Lisa

Jag instämmer med båda föregående "kommentarinläggare"!
Grattiskramar från Lisa med sambo

2007-12-06 @ 22:44:30
Postat av: Madelene

ÅÅHHHHHHHHHHHH så fin!!!Det var så underbart att allt var bra, keep smiling Sara! Kramar från Madelene

2007-12-10 @ 15:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0